7 συμβουλές για την αύξηση της συμμετοχής σε εκδηλώσεις με το digital marketing στα social media.
Εμφανίσεις: 3780

Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά, δεδομένου ότι η πλειοψηφία της προώθησης που γίνεται στα κοινωνικά μέσα δεν κοστίζει τίποτα ή σχεδόν τίποτα, ειδικά σε σύγκριση με πιο παραδοσιακές μορφές διαφήμισης.

Οι εκδηλώσεις μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη και τις πωλήσεις, να ανεβάσουν το brand σας, να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση για την επιχείρησή σας και με το τι ασχολείστε και να δημιουργήσουν συνδέσεις μεταξύ εσάς και των πελατών ή της κοινότητας σας.

Είτε η εκδήλωση είναι μια συναυλία ή είναι μια εκπαιδευτική διάσκεψη, είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας (ακόμη και αν δεν το γνωρίζετε) και για τους πελάτες σας.

 

Ενώ υπάρχουν πολλές παλιές μέθοδοι προώθησης των εκδηλώσεών σας, τα κοινωνικά μέσα έχουν αποδειχθεί ότι είναι ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο για την ενίσχυση της συμμετοχής σε εκδηλώσεις.

Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά, δεδομένου ότι η πλειοψηφία της προώθησης που γίνεται στα κοινωνικά μέσα δεν κοστίζει τίποτα ή σχεδόν τίποτα, ειδικά σε σύγκριση με πιο παραδοσιακές μορφές διαφήμισης.

Ό, τι και να έχετε σκοπό να προωθήσετε, θυμηθείτε αυτές τις 7 συμβουλές για να αυξήσετε τη συμμετοχή στην εκδήλωση σας με το digital marketing των social media.

  1. Δημιουργήστε εκδηλώσεις (events) στο Facebook ... και στη συνέχεια μοιραστείτε τες παντού.

Όταν έχετε μια εκδήλωση, το πρώτο βήμα που πρέπει πάντα να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια εκδήλωση στο Facebook για αυτό.

Οι εκδηλώσεις στο Facebook είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία εκεί έξω, καθώς όχι μόνο θα σας βοηθήσουν στη διάδοση του, αλλά παρέχουν στους χρήστες πολύτιμες πληροφορίες που χρειάζονται, να αλληλεπιδρούν και να ανταποκρίνονται άμεσα σε σχόλια και ερωτήσεις από πιθανούς συμμετέχοντες, αλλά θα σας επιτρέψει επίσης να συσσωρεύσετε κοινωνικές αποδείξεις (social proof) στην πλατφόρμα.

Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ορατότητα και όταν ο καθένας βλέπει ότι οι φίλοι του ενδιαφέρονται ή σας παρακολουθούν, θα θέλουν να το τσεκάρουν και αυτοί.

Το μέγεθος των πληροφοριών που μπορείτε να παρέχετε στους πιθανούς συμμετέχοντες είναι φανταστικό.

Οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ στη διεύθυνση και να εμφανίσουν τον τόπο της εκδήλωσης (αν υπάρχει) στον χάρτη που μπορεί να τους δώσει οδηγίες, εάν πουλάτε εισιτήρια ή απαιτείτε εγγραφή. Επίσης μπορείτε να έχετε ένα CTA (call to action button) και έναν σύνδεσμο που θα ενθαρρύνει τους ανθρώπους να το τσεκάρουν.

Ως διαχειριστές των social media, πάντα είμασταν οπαδοί της χρήσης της εκδήλωσης Facebook σαν "κόμβος", όπου στέλνετε ανθρώπους ακόμη και από άλλα κοινωνικά κανάλια για να ενημερωθούν για το τι συμβαίνει.

 

Δημιουργήστε μια εκδήλωση από τη σελίδα σας, όχι τον προσωπικό σας λογαριασμό. αυτό θα επιτρέψει τη σύνδεσή του με τη σελίδα και το brand σας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε την εκδήλωση, από το ίδιο μέρος που μπορείτε να πάτε για να γράψετε μια καινούρια ανάρτηση και απλά να επιλέξετε "Event".

 

Όταν δημιουργείτε την εκδήλωσή σας, είναι σημαντικό να συμπληρώσετε όλα τα πεδία πληροφοριών. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα είναι περιγραφικό και ότι είναι πιασάρικο. Το “Vendor day” δεν ακούγεται τόσο ωραίο όσο το "October Craft Fest", για παράδειγμα.

Επιλέξτε ένα όμορφο βίντεο ή μια φωτογραφία και επιλέξτε πάντα μια κατηγορία. Οι κατηγορίες θα βοηθήσουν την εκδήλωση σας να αναδυθεί στις σχετικές αναζητήσεις.

 

Όσον αφορά τις σχετικές αναζητήσεις, οι λέξεις-κλειδιά θα είναι επίσης κάτι που πρέπει να βεβαιωθείτε ότι προσθέτετε στην εκδήλωσή σας, ακόμα κι αν δεν είναι απαραίτητες. Αυτό θα βοηθήσει το συμβάν σας να εμφανιστεί σε εκείνες τις αναζητήσεις που θέλετε, βοηθώντας σας να βρείτε το κοινό-στόχο σας.

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την προβολή είναι να προσθέσετε και άλλους στο γεγονός, εάν είναι μια κοινή προσπάθεια, προσθέτοντας την εκδήλωση στη σελίδα τους και αυξάνοντας την πιθανότητα να το μοιραστούν με το ακροατήριό τους.

 

Μόλις η εκδήλωσή σας στο Facebook αρχίσει να λειτουργεί, ξεκινήστε να την συνδέετε με άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, οδηγώντας όσο το δυνατόν περισσότερη κίνηση σε αυτήν. Twitter, Instagram, LinkedIn, ακόμα και Snapchat και Pinterest.

Εάν έχετε ένα προφίλ, συνδέστε το με αυτό και βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια σελίδα στον ιστότοπό σας και μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει σχεδιαστεί για να προσελκύει επισκεψιμότητα στις σελίδες προορισμού σας.

  

 

  1. Δημοσίευση συχνών (αλλά περιορισμένων) αναρτήσεων.

Έχετε δημοσιεύσει την εκδήλωσή σας στα social media. αλλά είναι εξίσου σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι την προωθήσατε ενεργά. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει την εκδήλωση τουλάχιστον ένα μήνα εκ των προτέρων για να δώσετε στο μάρκετινγκ σας κάποιο χρόνο για να δουλέψει.

Θα πρέπει να δημοσιεύετε την εκδήλωση και να την μοιράζεστε σε πολλές πλατφόρμες, αλλά πρέπει να είστε έξυπνοι για το πώς το κάνετε. Είναι όλα σχετικά με την ποιότητα και όχι με την ποσότητα (ένας κάλος συνδυασμός των δύο δεν είναι κακός).

Όταν γράφετε για την εκδήλωσή σας, μην λέτε μόνο "Έχετε RSVPed;" και τέλος. Αντ 'αυτού, επικεντρωθείτε στη δημιουργία περιεχομένου που πραγματικά κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να έρθουν.

Δείξτε τους μια ματιά από τα παρασκήνια για το πώς το δημιουργείτε ή για το πως οργανώνετε τους πωλητές. Δείξτε τους ωραίες φωτογραφίες από το φαγητό ή δείξτε μαρτυρίες από άτομα που ήρθαν στην προηγούμενη εκδήλωση. Εξηγήστε τι προσφέρετε και γιατί είναι ο τόπος που πρέπει να βρίσκονται και τοποθετήστε πάντα ένα CTA στην ανάρτηση για να οδηγηθούν στην εκδήλωση στο Facebook.

Για καλύτερα αποτελέσματα, συνδυάστε το με το τακτικά προγραμματισμένα ποστ στα Social media (το οποίο μπορεί να προγραμματιστεί με το Hootsuite ή το Buffer). An uέλετε να δημιουργήσετε ενδιαφέρον, μην δημοσιεύσετε ασταμάτητα ποστ για την εκδήλωση σας, γιατί θα κάνετε το κοινό σας απαθές και αδιάφορο στο τέλος.

Παρακολουθήστε τις αναρτήσεις σας και σιγουρευτείτε ότι διατηρούν σχετικά σταθερούς ρυθμούς αφοσίωσης, για να δείτε αν θα πρέπει να προσαρμόσετε τη συχνότητα των αναρτήσεων.

  1. Προωθήστε το με ένα Hashtag.

Ενώ τα hashtags δεν έχουν απογειωθεί στο Facebook, είναι τεράστια για το Twitter και το Instagram. Η κατοχύρωση μιας επωνυμίας hashtag για την προώθηση της εκδήλωσής σας θα σας διευκολύνει. Μόλις οι άνθρωποι αρχίσουν να το παίρνουν και να το χρησιμοποιούν μόνοι τους, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργηθεί συνομιλία και ενθουσιασμό γύρω από την εκδήλωσή σας, καθώς και να σας δώσουν δωρεάν διαφήμιση που έχει τη δυνατότητα να γιγαντωθεί. Όσο περισσότερο το hashtag-και το περιεχόμενο για την εκδήλωση -εξαπλώνεται, τόσο μεγαλύτερη γίνεται η διαφημιστική εκστρατεία, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι το ανακαλύπτουν, με αποτέλεσμα την αυξημένη συμμετοχή στο επερχόμενο γεγονός σας.

Ακόμη καλύτερα - εάν το hashtag σας διαδοθεί,  μπορεί να γίνει μια μέτρηση όπου θα μπορείτε να παρακολουθείτε σε πολλές πλατφόρμες την ανταπόκριση του κοινού σας. Επίσης θα έχετε τη δυνατότητα να αποκτήσετε μια ιδέα για το πώς οι χρήστες λαμβάνουν την εκδήλωση σας και τι λένε.

Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιείτε προσανατολισμένα hashtag στα ενδιαφέροντα τους για να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας. Έχετε μια τοπική εκδήλωση στο παγωτό του Ντένβερ; Χρησιμοποιήστε #denverfoodtasting. Ψάχνετε για ένα εξειδικευμένο κοινό για να μοιραστείτε τη εκδήλωση σας για την δικτύωση; Δοκιμάστε #conferenceforwomen ή #networkfornetworth. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν πού μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες. Μπορείτε ακόμη να πάτε για #facebookevent. Αυτό θα δώσει ώθηση στις αναρτήσεις σας στο Twitter και το Instagram, τοποθετώντας αυτές μπροστά σε περισσότερα μέλη του κοινού-στόχου σας.

  1. Ξεκινήστε νωρίς.

Σκεφτείτε πόση διαφήμιση γίνεται για κάθε ταινία που έρχεται στα σινεμά. Αρχίζετε να παίρνετε μικρά αποσπάσματα teasers ένα χρόνο πριν, για μερικές από τις μεγαλύτερες ταινίες.

Όταν ξεκινήσετε να δημιουργείτε μια εκδήλωση, η δημοσίευση ενός teaser σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον των χρηστών, ακόμα και αν είναι κάτι μικρό, όπως "Έχουμε κάτι σπουδαίο προγραμματισμένο για τον Οκτώβριο ... Μπορείτε να μαντέψετε τι είναι;" με σκοπό να δημιουργήσει πολλή συζήτηση και περιέργεια.

 

Η δημοσίευση σχετικών πληροφοριών και ενημερώσεων όταν είναι διαθέσιμες μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη ενδιαφέροντος και εμπλοκής και όσο πιο πολύ καιρό οι πληροφορίες είναι εκεί έξω, τόσο πιο γρήγορα οι άνθρωποι μπορούν να σας βάλουν στο πρόγραμμα τους.

Για να διατηρήσετε τα πράγματα ενδιαφέροντα και με αρκετό χρόνο για να προωθήσετε το γεγονός σας, μπορείτε να διανείμετε δημοσιεύσεις και πληροφορίες σε πολλαπλές πλατφόρμες με μοναδικούς τρόπους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Twitter και το Instagram για να αναπτύξετε μια hashtag, Linkedin και Facebook για να δημιουργήσετε σελίδες και τμήματα αφιερωμένα στην εκδήλωση και το YouTube για να διανείμετε βίντεο για αυτά που έρχονται σύντομα.

  1. Προγραμματίστε σχετικές αναρτήσεις από πριν.

Ο προγραμματισμός εκδηλώσεων είναι αγχωτικός και είναι εύκολο μερικά πράγματα να ξεχαστούν. Εάν γίνει, θα μπορούσατε να δείτε μια αξιοσημείωτη μείωση της παρουσίας της εκδήλωσης και της κοινωνικής απόδειξης (social proof) στο διαδίκτυο, που δεν είναι αυτό που θέλετε.

Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο προγραμματισμού κοινωνικών μέσων όπως το Hootsuite. Μπορείτε να δημιουργήσετε γρήγορα αναρτήσεις με εικόνες και βίντεο, να πετάξετε μερικά hashtags και να τα προγραμματίσετε σε πολλαπλές πλατφόρμες ταυτόχρονα. Επίσης, συνιστούμε να δημιουργήσετε την πλειοψηφία του διαφημιστικού περιεχομένου της εκδήλωσής σας από πριν, ώστε να μπορείτε να χαρτογραφήσετε τα περισσότερα από αυτά ομοιόμορφα από τώρα μέχρι την εκδήλωση, δίνοντας στους οπαδούς σας μια σταθερή ροή πληροφοριών με έντονο ρυθμό και την δυνατότητα σε εσάς να διαβάζετε τα στατιστικά, να βλέπετε ποια πήγαν ποστ πήγαν πιο καλά και να μπορείτε να δημιουργήσετε παρόμοια για να κερδίσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας.

  1. Εκτελέστε διαφημιστικές καμπάνιες για αυξημένη ορατότητα.

Όταν θέλετε πολλούς ανθρώπους να βλέπουν τις αναρτήσεις σας, είναι καλό να εκτελέσετε κάποιες πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες για να αυξήσετε την προβολή, να ενισχύσετε την αφοσίωση, ακόμη και να αυξήσετε την παρουσία.

Οι διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram είναι από τους κορυφαίες επιλογές όταν πρόκειται για διαφημίσεις social media, αλλά δεν είναι η μόνη επιλογή. Οι διαφημίσεις του Twitter έχουν βελτιώσει πρόσφατα την πλατφόρμα τους για να σας δώσουν περισσότερη ευελιξία στη στόχευση και οι διαφημίσεις LinkedIn είναι μια εκπληκτική επιλογή για B2B συνέδρια με επαγγελματικό προσανατολισμό. Η μόνη διαφορά είναι ότι η διαφήμιση στο Twitter & Linkedin είναι αρκετά πιο ακριβή από ότι στο Facebook & Instagram

Όταν πρόκειται να αυξήσετε τη συμμετοχή των εκδηλώσεων με διαφημίσεις στο Facebook, μπορείτε να επιλέξετε τον στόχο "Engagement" και, στη συνέχεια, επιλέξτε να βελτιστοποιήσετε την επιλογή "Event Responses".

Αυτό δίνει προτεραιότητα στην προβολή της διαφήμισής σας σε χρήστες που είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με την εκδήλωσή σας, κάτι που είναι εξαιρετικό - όταν οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την εκδήλωσή σας, οι φίλοι τους το βλέπουν, γεγονός που μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να μιλούν για αυτήν την εκδήλωση και να ενθουσιαστούν.

Μια άλλη επιλογή είναι να το ενισχύσετε απευθείας από τη σελίδα της εκδήλωσης, η οποία λειτουργεί σαν ένα Sponsored Post.

 

Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα με τα οποία είστε συνδεδεμένοι, βάσει ενδιαφέροντος, βάσει δημογραφικών στοιχείων, τοποθεσίας, προσαρμοσμένου κοινού και πολλά άλλα, αλλά υπάρχουν ορισμένα όρια σε αυτήν την επιλογή σε σύγκριση με την επαγγελματική διαχείριση διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών μη αυτόματης προσφοράς (bid control) και των προχωρημένων επιλογών (advanced settings).

Κατά τα αλλά, είναι γρήγορο, εύκολο και αποτελεσματικό.

Εάν επιλέξετε να προωθήσετε το συμβάν στο LinkedIn, στοχεύστε στο να οδηγήσετε τους ανθρώπους στη σελίδα προορισμού της εκδήλωση σας.

Είναι καλό να επιλέξετε το ίδιο στο Twitter, εκτός εάν εκτελείτε καμπάνιες βίντεο για την προώθηση του συμβάντος και θέλετε να δώσετε προτεραιότητα στις προβολές βίντεο αντί για απλά κλικ με προορισμό την σελίδα σας.

  1. Χρήση διαγωνισμών για την αύξηση της διάδοσης.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαγωνισμούς για να αυξήσετε τη συμμετοχή σας στην εκδήλωση.

Οι διαγωνισμοί στα social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε νέους οπαδούς, να αυξήσετε την αφοσίωση και, σε αυτή την περίπτωση, να αυξήσετε τη συμμετοχή της εκδήλωσης. Είναι σχεδόν ο καλύτερος τρόπος αλληλεπίδρασης, της διαφημιστικής εκστρατείας όταν πρόκειται για κοινωνικά μέσα.

Τα βραβεία  του διαγωνισμού που σχετίζονται με την εκδήλωσή σας μπορούν να προσελκύσουν μεγάλη προσοχή και να δημιουργήσουν μια συνομιλία γύρω από την εκδήλωση, καθώς και να αυξήσουν τη συμμετοχή.

Είτε προσφέρετε δωρεάν εισιτήρια, δωρεάν γεύματα, παρασκήνια ή δωρεάν T-Shirts από την εκδήλωσή σας, ο καθένας αγαπά κάτι δωρεάν και την αδρεναλίνη που έρχεται με την ευκαιρία να κερδίσει κάτι. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι η λέξη "δωρεάν" είναι η νούμερα ένα λέξη σε αλληλεπίδραση στα social media.

Διοργανώστε το διαγωνισμό σε μια πλατφόρμα, αλλά προωθήστε το σε όλες τις άλλες πλατφόρμες σας και στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, χρησιμοποιώντας διαφημίσεις για να σας βοηθήσουν, όταν χρειάζεται ένα μικρό boost η εκδήλωση σας.

Τελικές σκέψεις.

Η χρήση τακτικής digital marketing στα social media καθιστά πιο εύκολη από ποτέ τη συμμετοχή στην επερχόμενη εκδήλωση, ανεξάρτητα από το είδος της.

Ενώ μερικές μέθοδοι απαιτούν μια μικρή οικονομική επένδυση, όπως το κόστος που απαιτείται για τη διεξαγωγή διαφημίσεων στο Facebook ή για βραβεία για τους νικητές του διαγωνισμού, οι περισσότερες από αυτές τις συμβουλές για την αύξηση της συμμετοχής έχουν ελάχιστο κόστος αν όχι μηδαμινό.

Είναι μια έξυπνη επένδυση, καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν όχι μόνο για να προσελκύσουν το κοινό-στόχο σας, αλλά και να τους στοχεύσετε με οργανωμένες εκστρατείες PPC, οι οποίες είναι γεμάτες κοινωνικές αποδείξεις και δεσμεύσεις για να αυξήσουν την πιθανότητα υψηλότερης συμμετοχής και αλληλεπίδρασης με το brand σας.

Ποιά είναι η καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Facebook;

Ποιές είναι οι καλύτερες ώρες για Post στο Instagram; 

7 Τρόποι για να προωθήσετε τις πωλήσεις σας στο Instagram

Πως να αντιμετωπίσετε τους θυμωμένους πελάτες στα social media

  

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

πηγή:

adesresso.com

Leave your comments

Comments

  • No comments found