Blog
7 τρόποι για να αποκτήσετε περισσότερα Likes στο Facebook
-
Εμφανίσεις: 7926
Πώς να αποκτήσετε περισσότερα Likes στο Facebook (και γιατί τα χρειάζεστε)!
Την πρώτη Δευτέρα του Σεπτέμβρη στις ΗΠΑ είναι η Ημέρα Εργασίας (Labor Day), μια αργία που όλοι οι εργαζόμενοι γιορτάζουν. Όλοι εκτός από τους ανθρώπους στο Facebook, που επέλεξαν αυτήν την ημέρα για να τεστάρουν τη κατάργηση των likes στο Facebook.
Η Data miner Jane Manchun Wong ανακάλυψε την αλλαγή χρησιμοποιώντας την εφαρμογή στο Android το πρωί και διάδωσε το νέο στο Twitter. Αργότερα το απόγευμα, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι ξεκίνησαν τη δοκιμή ως τρόπο να βοηθήσουν τους χρήστες που είναι εθισμένοι με τα likes των φωτογραφιών τους.
Μην πανικοβληθείτε! Τα Facebook likes παίζουν ακόμα ζωτικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο το περιεχόμενο έχει προτεραιότητα στη newsfeed των χρηστών του Facebook. Γι 'αυτό το λόγο, τα Likes, θα πρέπει να είναι ένας από τους στόχους του digital marketing και της διαφήμισής σας.
Η οργανική προσέγγιση (Organic reach) είναι νεκρή. Το Facebook την έχει καταργήσει ως παράγοντα κατάταξης στην Newsfeed από το 2016. Πώς ανταγωνίζεστε λοιπόν των δημοσιεύσεων, των διαφημίσεων και του shared περιεχομένου που κυριαρχούν στην Newsfeed των χρηστών κάθε μέρα; Με το να τους κάνετε να κάνουν like τη σελίδα σας στο Facebook!
Τα like στις σελίδες δείχνουν ότι οι χρήστες ενδιαφέρονται ενεργά για να δουν πιο πολύ από το περιεχόμενό σας, έτσι το Facebook προωθεί τις αναρτήσεις σας στις Newsfeeds των ατόμων αυτών.
Η απόκτηση περισσότερων like για τη σελίδα σας στο Facebook βοηθά επίσης να έχετε social proof - δηλαδή επιτρέπει σε άλλους χρήστες να γνωρίζουν ότι η επωνυμία σας είναι αξιόπιστη. Και με τα 2/3 των χρηστών του Facebook να λένε ότι επισκέπτονται μια επιχειρηματική σελίδα τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, όσο πιο αξιόπιστη είναι η εταιρεία σας, τόσο πιο πιθανό είναι να αγγίξετε αυτό το κοινό των 1,3 δισεκατομμυρίων χρηστών!
Το Facebook θέλει επίσης να σας δώσει περισσότερα ποιοτικά στοιχεία για τους followers σας, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε ένα πιο στοχευμένο κοινό.
Έτσι, ακόμη και το 2019, με το organic reach να είναι παρελθόν, τα Facebook likes μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε καλύτερες καμπάνιες και να συνδεθείτε με ένα αφοσιωμένο κοινό.
Για να κάνετε τους χρήστες του Facebook να κάνουν like την επιχειρηματική σελίδα σας, θα πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που είναι χρήσιμο και ενδιαφέρον.
Αλλά με τόσους πολλούς τύπους περιεχομένου για να διαλέξετε, οι χρήστες του Facebook θα κάνουν like μόνο σε σελίδες που αξίζουν τον χρόνο τους, γι 'αυτό έχετε δουλειά να κάνετε!
Οι παρακάτω επτά τακτικές θα βοηθήσουν το περιεχόμενό σας να μπει ψηλότερα από τα υπόλοιπα και να προσελκύσει τους χρήστες να κάνουν like την σελίδα σας.
Λάβετε περισσότερα Facebook Likes στρατηγική #1: Δημιουργήστε μια συναρπαστική, ενημερωτική επιχειρηματική σελίδα.
Όταν κάποιος έρχεται στη σελίδα σας στο Facebook χρειάζεται έναν λόγο για να μείνει. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε μια αναγνωρίσιμη εικόνα προφίλ, καθώς και μια φωτογραφία εξωφύλλου που τραβάει την προσοχή για να αιχμαλωτίσει γρήγορα τους επισκέπτες.
Πάρτε για παράδειγμα το e-commerce retailer Chubbies Shorts.
Chubbies’ Facebook επαγγελματική σελίδα.
Τόσο το προφίλ τους όσο και οι φωτογραφίες είναι on brand και δείχνουν το προϊόν που πωλείται από την εταιρεία τους. Οι εικόνες είναι πολύχρωμες και διασκεδαστικές, δείχνοντας την προσωπικότητα του Chubbies. Και με 1,7 εκατομμύρια Likes και 1,6 εκατομμύρια followers, κάνουν σίγουρα κάτι σωστό!
Όταν διαχειρίζεστε μια επιχειρηματική σελίδα Facebook, είναι επίσης σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες της εταιρείας είναι σωστές και ενημερωμένες.
Οι άνθρωποι που έρχονται στη σελίδα σας, θέλουν να μάθουν περισσότερα για το προϊόν και το brand σας, οπότε τυχόν λανθασμένες πληροφορίες θα οδηγήσουν σε μια κακή εμπειρία.
Η επιχειρηματική σας σελίδα πρέπει να αποτελεί επέκταση της επωνυμίας σας. Δείξτε την προσωπικότητά σας, ενώ παράλληλα μαθαίνετε στους πελάτες τα προϊόντα και την εταιρεία σας.
Λάβετε περισσότερα Facebook Likes στρατηγική #2: Χρησιμοποιήστε το κουμπί πρόσκλησης (Invite Button) του Facebook.
Το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να προσκαλέσετε τους φίλους σας να κάνουν like στην επαγγελματική σας σελίδα. Με τη χρήση των ήδη υπάρχων σχέσεων, μπορείτε να λάβετε τα πρώτα like στην σελίδα σας.
Απλά βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι που καλείτε ενδιαφέρονται πραγματικά για την επιχείρησή σας. Το συνεχές μη ενδιαφέρον για το περιεχόμενό σας θα μειώσει την κατάταξη σας, στους μεμονωμένους χρήστες.
Αν έχετε λιγότερα από 100Κ like, το Facebook σας επιτρέπει επίσης να προσκαλέσετε άτομα που έχουν αντιδράσει σε οποιεσδήποτε οργανικές σας αναρτήσεις (και από τις διαφημίσεις σας).
Εάν το περιεχόμενό σας συνήθως λαμβάνει πολλή αλληλεπίδραση, αυτή η τακτική είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τον αριθμό των like.
Παράδειγμα post με τις αντιδράσεις των followers από την Chubbies.
Η Chubbies χρησιμοποιεί την παλιά τακτική των χαριτωμένων ζώων για να πάρει την προσοχή των χρηστών του Facebook. Και δεν είναι ντροπαλοί στο να ζητούν like (για το χαριτωμένο κουτάβι φυσικά!).
Μόλις προσκαλέσετε τους φίλους σας και όποιον έχει κάνει like, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο κοινό και να τους στοχεύσετε με διαφημίσεις, για να αυξήσετε τις δυνατότητες μετατροπής τους σε πελάτες.
Το να βλέπετε ποιοι τύποι περιεχομένου έχουν αντίδραση στο τρέχον κοινό σας, μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερες αναρτήσεις και διαφημίσεις που προκαλούν την ίδια αντίδραση.
Λάβετε περισσότερα Facebook Likes στρατηγική # 3: Δοκιμάστε μια καμπάνια για Facebook Like.
Οποιοσδήποτε προσκαλέσατε να κάνει like στη σελίδα της επιχείρησής σας, θα εμφανίζεται ως Invited στις πληροφορίες σας στο Facebook. Θα δείτε επίσης τους followers που έκαναν like να εμφανίζονται σαν Liked.
Στοχεύστε αυτά τα άτομα, καθώς και τους χρήστες που έχουν ήδη ασχοληθεί με τις αναρτήσεις σας, με μια Facebook Like διαφήμιση. Αυτή η τακτική σας επιτρέπει να ζητάτε από τους χρήστες να κάνουν like στη σελίδα σας χωρίς να χρειάζεται να την επισκεφτούν.
Απλά θυμηθείτε να ακολουθήσετε την Facebook’s engagement bait policy. Οι διαφημίσεις που εξαπατούν τους χρήστες του Facebook για να κάνουν likes, θα σας προκαλέσουν προβλήματα! Δεν θέλετε να σας κλείσουν τον λογαριασμό λόγω παραβίασης των κανόνων.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα διαφήμισης που χρησιμοποιήσαμε για την καμπάνια Like του AdEspresso.
AdEspresso’s Facebook like διαφήμιση.
Είναι μια απλή αλλά ισχυρή διαφήμιση - αφήνουμε τους ανθρώπους να γνωρίζουν τι θα λαμβάνουν, με την προτίμηση της σελίδας μας και υπογραμμίζουμε τους τύπους περιεχομένου που συνήθως προωθούμε.
Οι διαφημίσεις Facebook like καθιστούν ευκολότερο για οποιονδήποτε χρήστη να κάνει like τη σελίδα σας.
Αντί να χρειάζεται να πλοηγηθούν απευθείας στη σελίδα σας, μπορούν να κάνουν κλικ στο κουμπί like στη διαφήμιση και να συνεχίσουν να κάνουν scrolling στο Newsfeed τους. Με την απλοποίηση αυτής της διαδικασίας, αυξάνετε τις πιθανότητες για περισσότερα like .
Λάβετε περισσότερα Facebook Likes στρατηγική # 4: Αλληλεπιδράστε συχνά με το κοινό σας.
Για να καταφέρεις ανθρώπους να κάνουν like στη σελίδα σου στο Facebook, πρέπει να τους κάνεις να αισθάνονται σαν να είναι μέρος μιας κοινότητας.
Για να οικοδομήσετε αυτήν την κοινότητα, πρέπει να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας συνέχεια - ανεξάρτητα από το αν είναι στους friends, μέλος του κοινού-στόχου ή ακόμη και χρήστες του Facebook που έχουν κάνει like στις σελίδες των ανταγωνιστών σας.
Όσο περισσότερο ασχολείστε με τους followers, τόσο περισσότερο θα αισθάνονται μια σύνδεση με το brand σας.
Μια τακτική engagement είναι να κάνετε ερωτήσεις στα post σας. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να ξεκινήσετε μια συνομιλία μαζί τους, αντιδρώντας στις απαντήσεις τους.
Η χρήση βίντεο στις αναρτήσεις σας ενθαρρύνει επίσης την αφοσίωση δημιουργώντας μια προσωπική σύνδεση με τους χρήστες.
Θα νιώσουν σαν να καταλαβαίνουν περισσότερο την προσωπικότητα της επωνυμίας σας αφού παρακολουθήσουν τα βίντεό σας. Η αφήγηση και το βίντεο μπορεί ακόμη και να τους κάνει να αισθάνονται ότι το brand σας, τους μιλάει προσωπικά, το οποίο θα τους ωθήσει να αλληλεπιδράσουν με τις αναρτήσεις σας.
Ο βασιλιάς αυτής της στρατηγικής είναι ο διαδικτυακός επιχειρηματίας Gary Vaynerchuck. Δημιουργεί τακτικά βίντεο που σε κάνουν να νιώθεις σαν να μιλάει στον καθένα ένας προς ένα.
Ως μία από τις πιο δυνατές φωνές στο περιεχόμενο και τη στρατηγική branding σήμερα, ο Vaynerchuck έχει χρησιμοποιήσει τα βίντεο του Facebook για να οικοδομήσει την κοινότητά του από την αρχή. Με την χρήση βίντεο, ενθαρρύνει συναισθηματικές συνδέσεις με τους χρήστες και τους ενθαρρύνει να κάνουν like στη σελίδα του. Μέρος της στρατηγικής του είναι να ζητά από τους ανθρώπους να κάνουν like και share το περιεχόμενό του, κ;aτι το οποίο κάνει ο Gary Vee σχεδόν σε κάθε post που ανεβάζει στο Facebook. Τα 3,2 εκατομμύρια likes που έχει στην σελίδα του, σημαίνουν το περιεχόμενο που δημοσιεύει θα είναι πάντα προτεραιότητα στην κορυφή των newsfeed των οπαδών του. Αυτό είναι ένα είδος engagement για το πώς κτίστηκε μία από τις πιο ισχυρές εταιρίες branding και content στην αγορά σήμερα.
Λάβετε περισσότερα Facebook Likes στρατηγική # 5: Δημιουργήστε ένα ακροατήριο Lookalike Πελατών.
Τα ακροατήρια Lookalike, σας βοηθούν να στοχεύσετε χρήστες του Facebook με βάση την ομοιότητά τους από ένα υπάρχον κοινό που έχετε δημιουργήσει.
Η καλύτερη επιλογή θα είναι οι τρέχοντες followers σας στο Facebook που έχουν ήδη κάνει like στη σελίδα.
Ξεκινώντας από μια λίστα πηγών, η δική μας λέγεται λίστα Lead στο ακόλουθο παράδειγμα. Το Facebook θα αναλύσει τα δεδομένα και θα βρει τις ομοιότητες με βάση τα ενδιαφέροντα, τα δημογραφικά στοιχεία κ.τ.λ.
Στη συνέχεια θα σας εμφανίσει ένα κοινό που μοιράζεται αυτά τα χαρακτηριστικά.
Δημιουργώντας παρόμοια κοινά στο Facebook.
Αυτή η επιλογή αποκλείει αυτόματα τους χρήστες του Facebook που έχουν ήδη εμπλακεί με το brand σας.
Είναι ένας από τους γρηγορότερους τρόπους για την οικοδόμηση ενός ακροατηρίου δυνητικών οπαδών με βάση τους υπάρχοντες πελάτες και τις πληροφορίες του κοινού.
Μόλις έχετε αυτό το κοινό, είναι εύκολο να τους στοχεύσετε με το περιεχόμενο που γνωρίζετε ότι έχει εκτελέσει καλά για τους χρήστες σας στο παρελθόν.
Είτε πρόκειται για μια καμπάνια Facebook like , είτε για ένα post που νομίζετε ότι θα κάνει engagement, η οικοδόμηση ενός lookalike κοινού σας δίνει μια πιο στοχευμένη ομάδα πιθανών followers για να δουλέψετε.
Λάβετε περισσότερα Facebook Likes στρατηγική # 6: Στοχεύστε καινούρια ακροατήρια με βάση τα ενδιαφέροντα.
Πέρα από την οικοδόμηση μιας κοινότητας Lookalike, δημιουργήστε ένα κοινό στοχεύοντας στα ενδιαφέροντα, για να στοχεύσετε μια ευρύτερη, πιο ποικιλόμορφη ομάδα χρηστών που θα τους άρεσε η σελίδα σας.
Για να ξεκινήσετε, χρησιμοποιήστε το Insights Audience στο Facebook για να μάθετε τι ενδιαφέροντα έχουν οι τρέχοντες οπαδοί σας.
Μόλις έχετε αυτήν τη λίστα, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε ένα νέο ακροατήριο με βάση αυτά τα ενδιαφέροντα.
Κοινό με βάση τα ενδιαφέροντα τους στο Facebook.
Καθώς ορίζετε περισσότερα ενδιαφέροντα, θα δείτε μία πιθανή αλλαγή μεγέθους κοινού στο Facebook. Μόλις μειώσετε και κάνετε focus το συγκεκριμένο κοινό, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να σκέφτεστε μια καμπάνια που θα απευθύνεται σε αυτά τα ενδιαφέροντα.
Από εδώ, όπως και με το lookalike κοινό, μπορείτε να στοχεύσετε τους χρήστες με διαφημίσεις και περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα που έχετε ορίσει.
Θυμηθείτε, όσο περισσότερο περιεχόμενο δημιουργείτε που ταιριάζει με τους χρήστες σας, τόσο πιο πιθανό θα είναι να ασχοληθούν με αυτό.
Αυτή η αλληλεπίδραση θα μπορούσε να έρθει με μορφή like της σελίδας σας ή με comment.
Λάβετε περισσότερα Facebook Likes στρατηγική #7: Χρησιμοποιήστε το Social Proof σαν το πλεονέκτημά σας.
Όσο περισσότερα likes στο Facebook έχετε, τόσο πιο αξιόπιστη θα εμφανιστεί η εταιρεία σας. Οι followers σας θα υποστηρίξουν τυχόν δηλώσεις σας σχετικά με την αξία ή τη δημοτικότητα του brand σας.
Αυτό το καθιστά "ευκολότερο" για τους πιθανούς νέους οπαδούς να κάνουν like. Σκεφτείτε το - μια επιχείρηση που έχει χιλιάδες likes, φαίνεται πιο αξιόπιστη από μια επιχείρηση με μόνο εκατό.
Παρόλο που αυτό μπορεί να είναι δύσκολο εάν τώρα ξεκινάτε, καθώς η επιχείρησή σας μεγαλώνει, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την social proof και ως μέρος άλλων μάρκετινγκ και διαφημιστικών καμπανιών.
Είναι μια σημαντική πτυχή της οικοδόμησης ενός brand που οι άνθρωποι θέλουν να κανουν like και engage στο Facebook.
Περισσότερα Likes στο Facebook σημαίνει περισσότερη εμπιστοσύνη.
Συμπερασματικά, σε περίπτωση που το Facebook αποφασίσει να προχωρήσει στο πείραμα και να κρύψει το Like Counter, οι έμποροι και οι διαφημιζόμενοι ενδέχεται να έχουν δυσκολίες. Αλλά δεν θα είναι και τραγωδία.
Όταν αυξάνετε τον αριθμό των like στην σελίδα σας (και θα συνεχίσετε να βλέπετε αυτόν τον αριθμό να αυξάνει), καλλιεργείτε ένα ακροατήριο που υποστηρίζει και ασχολείται με το brand σας.
Αυτοί οι χρήστες είναι εξαιρετικά πολύτιμοι για την εταιρεία σας καθώς είναι πιθανό να μιλούν θετικά για το brand σας σε άλλους.
Συνεχίστε να καλλιεργείτε αυτό το κοινό και προβάλλετε την υποστήριξή τους στις καμπάνιες σας Facebook like . Βλέποντας τον θαυμασμό των άλλων για την εταιρεία σας θα ενθαρρύνει άλλους χρήστες να κάνουν like και αυτοί στη σελίδα σας.
Κορυφαίοι τύποι εικόνων που έχουν επιτυχία στο Instagram το 2019
7 Τρόποι για να προωθήσετε τις πωλήσεις σας στο Instagram
![]() |
![]() |
![]() |
Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας | Επικοινωνείστε μαζί μας | Κεντρική Σελίδα |
πηγή: adespresso
Comments
- No comments found
Leave your comments