Pinterest & διαφημίσεις. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεται
Εμφανίσεις: 2051

Pinterest Ads: Ένας οδηγός για όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να ξεκινήσετε.

Με επτά εκατομμύρια διαφημιζόμενους στο Facebook, είναι εύκολο να τη θεωρήσετε ως την βασική διαφημιστική πλατφόρμα. Αλλά με όλο τον ανταγωνισμό που έχετε να αντιμετωπίσετε στο digital marketing, πρέπει να εξετάσετε και κάποια άλλη επιλογή. Οι διαφημίσεις του Pinterest είναι η απάντηση.

Δεν έχουν αξιοποιηθεί στο έπακρο - σε σύγκριση με μια τεράστια πλατφόρμα όπως το Facebook, το Pinterest διαθέτει μόνο 1,5 εκατομμύρια brands που αλληλεπιδρούν με τους χρήστες κάθε μήνα - αλλά προσφέρει μια τεράστια ευκαιρία να φτάσετε μπροστά σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους μέσω των social media.


Από την έναρξή του, το Pinterest έχει σημειώσει σταθερή αύξηση στη βάση χρηστών του και συνεχίζει να κάνει product updates που βελτιώνουν την εμπειρία των χρηστών.

Αυτός είναι ένας οδηγός για να σας βοηθήσει να μάθετε το Pinterest, να δημιουργήσετε διαφημίσεις που είναι ορατές στο κοινό σας και να τους κάνετε να αγοράσουν το προϊόν σας.

Τι θα μάθετε από αυτόν τον οδηγό:

- Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις στο Pinterest.

- Πώς να φτιάξετε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό.

- Πώς να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεων του Pinterest με Buyable Pins.

- Αλλαγές που θα βελτιώσουν την απόδοση των διαφημίσεων του Pinterest.

- Πώς οι επιχειρήσεις B2B χρησιμοποιούν τις διαφημίσεις του Pinterest.

- Πώς οι μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις διαφημίσεις του Pinterest.

Ας αρχίσουμε!

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε τις διαφημίσεις του Pinterest.

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, το Pinterest είναι κάτι διαφορετικό από μια πλατφόρμα social media - είναι περισσότερο σαν μια μηχανή αναζήτησης, όπως η Google. Με τα social media, οι χρήστες συνδέονται κυρίως μεταξύ τους και μοιράζονται περιεχόμενο. Με το Pinterest, οι χρήστες αναζητούν έμπνευση και δημιουργούν boards που μπορούν να επισκεφτούν ξανά αργότερα με το καρφιτσωμένο (pinned) περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει, κάτι που την κάνει σημαντικό κομμάτι του digital marketing.

Δεδομένου ότι οι διαφημίσεις του Pinterest εμφανίζονται ως Promoted Pins - δηλαδή Pins που προωθούνται από μια εταιρεία - είναι πιο εύκολο για τους χρήστες να ανακαλύψουν και να αγοράσουν τα προϊόντα που θέλουν.  

Εδώ είναι μια regular pin:

 

Ακολουθεί μια Promoted Pin:

 

Η διαφορά είναι ότι τα Promoted Pins αναφέρουν το brand που χορηγεί το προϊόν και συνδέονται με μια σελίδα πωλήσεων, ενώ τα κανονικά Pins δεν το κάνουν.

Ωστόσο, προτού μπορέσετε να ξεκλειδώσετε τη δύναμη των διαφημίσεων του Pinterest, είναι σημαντικό να καταλάβετε γιατί αυτές οι διαφημίσεις πρέπει να αποτελούν μέρος της διαφημιστικής στρατηγικής σας.  

Από την έναρξη του το 2010, το Pinterest αναπτύσσεται σταθερά και έχει γίνει η τρίτη πιο δημοφιλής κοινωνική πλατφόρμα στις ΗΠΑ μεταξύ των ενηλίκων.

Η αρχική ιδέα ήταν απλή: αντικαταστήστε τα φυσικά λεύκωμα και corkboard με ψηφιακά boards για να είναι ευκολότερο για τους χρήστες να αποθηκεύουν περιεχόμενο από το web. Από τις ταπεινές αρχές του, το Pinterest έχει εξελιχθεί σε ένα χώρο όπου οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν περίπλοκες λίστες επιθυμιών, τα brands να δείχνουν τα προϊόντα τους και να κάνουν την αγορά τους απλή και εύκολη.    

Με πάνω από 291 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες στην πλατφόρμα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το Pinterest έχει γίνει ένα hub για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συνδεθούν άμεσα με το ακροατήριό τους.  

Εδώ είναι επτά λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να συμπεριλάβετε το Pinterest στη διαφημιστική στρατηγική (digital marketing) σας ή αλλιώς ρισκάρετε να χάσετε πελάτες στα social media:   

  1. Η πλατφόρμα συνεχίζει να αναπτύσσεται.

Φέτος, το Pinterest κέρδισε 51 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες μόνο στις αρχές του 2019. 

Πενήντα τοις εκατό των χρηστών αγοράζουν προϊόντα αφού δουν ένα Promoted Pin.

  1. Υπάρχει πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς.

Εξήντα επτά τοις εκατό των ανθρώπων ανακαλύπτουν νέα brands και προϊόντα ενώ περιηγούνται στο Pinterest.

  1. Υπάρχει δυνατότητα παγκόσμιας εμβέλειας για τα προϊόντα σας.

Το πενήντα τοις εκατό των χρηστών και το 75% των νέων εγγραφών προέρχονται από χώρες εκτός των Η.Π.Α.

Η μεγαλύτερη ομάδα χρηστών εκτός των ΗΠΑ είναι στη Βραζιλία, την Ινδία και την Τουρκία.

  1. Οι χρήστες έχουν μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα.

Το 35% των χρηστών βγάζουν περισσότερα από 75.000 $ το χρόνο.

  1. Οι ενεργοί χρήστες δαπανούν πολύ χρόνο κάνοντας pin.

Όσο περισσότερο χρόνο περνούν οι χρήστες στην πλατφόρμα, τόσο καλύτερες πιθανότητες έχετε να δουν τα προϊόντα σας και να αποκτήσετε νέους πελάτες. Οι ενεργοί χρήστες δαπανούν περίπου 34 λεπτά χρησιμοποιώντας το site, κάτι που είναι πολύ περισσότερο από το Facebook, το Instagram και το Twitter.

  1. Οι χρήστες χρησιμοποιούν το Pinterest ως οδηγό αγορών.

Το 96% των χρηστών χρησιμοποιούν το Pinterest για να προγραμματίσουν τι θα αγοράσουν. Επιπλέον, το Pinterest είναι η κορυφαία πλατφόρμα αγορών για τους millennials.

Τώρα που τα οφέλη των διαφημίσεων του Pinterest είναι σαφή, ας δούμε πώς να ξεκινήσετε.

Πώς να δημιουργήσετε έναν Business λογαριασμό στο Pinterest.  

Για να μοιραστείτε διαφημίσεις στο Pinterest με τους χρήστες και να κάνετε track τα analytics, χρειάζεστε έναν business λογαριασμό. 

Αν έχετε προσωπικό λογαριασμό που θέλετε να μετατρέψετε σε business:

Για να μετατρέψετε τον προσωπικό σας λογαριασμό, μεταβείτε στο business conversion site και εισαγάγετε το email του λογαριασμού που θέλετε να μετατρέψετε: