Blog
Ο απόλυτος οδηγός για τα Facebook Job Postings.
-
Εμφανίσεις: 3369
Η εύρεση του πιο κατάλληλου υποψήφιου για δουλειά δεν είναι ποτέ εύκολη. Χρειάζεται χρόνος για να βρεθεί ο κατάλληλος υποψήφιος - κάποιος που δεν είναι μόνο ειδικευμένος, αλλά είναι επίσης ευθυγραμμισμένος με τις αξίες και την εργασιακή κουλτούρα της εταιρεία σας.
Ευτυχώς, υπάρχει ένας ολοένα και πιο δημοφιλής τρόπος στα social media για να φτάσει η αγγελία σας σε περισσότερους και πιο κατάλληλους υποψηφίους: τα Facebook job postings (δημοσιεύσεις θέσεων εργασίας).
Με αυτό το feature, οι δημοσιεύσεις θέσεων εργασίας εμφανίζονται στην επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook. Οι χρήστες μπορούν να υποβάλουν αίτηση απευθείας από την πλατφόρμα με μερικά μόνο κλικ. Το καλύτερο από όλα είναι ότι αυτές οι δημοσιεύσεις είναι δωρεάν!
Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία δημιουργίας της πρώτης σας ανάρτησης εργασίας στο Facebook. Θα σας δείξουμε επίσης τις πιο καλές πρακτικές για να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε την εμβέλεια των post σας.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε τα Facebook Job Postings.
Ένας από τους καλύτερους λόγους για τη χρήση των Facebook job postings είναι το τεράστιο μέγεθος των χρηστών του: το Facebook έχει πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά. Συγκρίνετε αυτό με 310 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στο LinkedIn.
Τα πλεονεκτήματά του όμως δεν είναι μόνο αριθμητικά.
Σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να προσεγγίσετε ενεργούς και παθητικούς υποψηφίους. Οι ενεργοί υποψήφιοι αναζητούν δουλεία μέσω site εύρεσης εργασίας, αλλά οι παθητικοί όχι. Αυτοί θα βρουν το post σας μόνο σε ένα site που συνήθως επισκέπτονται, όπως το Facebook.
Θα προσεγγίσετε επίσης υποψηφίους που είναι ήδη fan του brand σας. Εάν κάποιος έχει κάνει like στη σελίδα της επιχείρησής σας, τα Facebook job postings θα εμφανίζονται στη feed τους. Και αν δεν ενδιαφέρονται για τους ίδιους, μπορούν πάντα να κάνουν share το post με φίλους και συγγενείς που μπορεί να αναζητούν εργασία.
Οι υποψήφιοι που σας βρίσκουν μέσω του job bookmark του Facebook ενδέχεται να μην γνωρίζουν την επιχείρησή σας, αλλά μπορούν εύκολα να μάθουν για εσάς διαβάζοντας τα post σας και κοιτάζοντας πώς αλληλεπιδράτε με τους πελάτες στο Facebook. Αυτό είναι σημαντικό επειδή οι πιθανοί υποψήφιοι θέλουν να γνωρίζουν ποιοι είστε πριν από την υποβολή αίτησης - το 37% των υποψηφίων δηλώνουν ότι θα προχωρήσουν σε ένα επόμενο job post εάν δεν μπορούν να βρουν πληροφορίες για την εταιρεία.
Με τα Facebook job postings, μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη, την εμβέλεια και την προσβασιμότητα της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικών μέσων στον κόσμο και να κάνετε πιο εύκολη τη διαδικασία εύρεσης και πρόσληψης προσωπικού.
Πώς να δημοσιεύσετε ένα Job Post στο Facebook.
Ευτυχώς, είναι εύκολο να απολαύσετε τα οφέλη από τη δημοσίευση της αγγελίας σας στο Facebook, επειδή η δημιουργία του αρχικού post είναι απλή. Απαιτεί ίσως πέντε λεπτά από το χρόνο σας.
Αρχικά, μεταβείτε στη σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook και κάντε κλικ στην επιλογή ‘Job’ που βρίσκεται πάνω από το πλαίσιο ‘Write a post’. Εάν δεν έχετε δημιουργήσει ήδη μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook, θα πρέπει πρώτα να το κάνετε.
Θα ανοίξει ένα πλαίσιο, επιτρέποντάς σας να συμπληρώσετε τις λεπτομέρειες της θέσης εργασίας σας, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών όπως ο μισθός και η περιγραφή της εργασίας. Εάν θέλετε να φιλτράρετε τους αιτούντες πιο προσεκτικά, μπορείτε να προσθέσετε μία ή περισσότερες ερωτήσεις για να απαντήσουν.
Μόλις συμπληρωθούν όλα, απλώς πατήστε ‘Post Job’ και είστε έτοιμοι! Οι χρήστες του Facebook μπορούν πλέον να δουν και να υποβάλουν αίτηση για την θέση εργασίας σας.
Η θέση εργασίας θα εμφανιστεί στη σελίδα της επιχείρησής σας και στη news feed των ατόμων που έχουν κάνει like τη σελίδα σας. Η θέση σας θα είναι επίσης ορατή και με δυνατότητα αναζήτησης στο Facebook jobs bookmark. Οι χρήστες μπορούν επίσης να την βρουν στο Facebook Marketplace από το κινητό τους μεταβαίνοντας στις Κατηγορίες και επιλέγοντας ‘jobs’. Η κατηγορία ‘jobs’ τους κάνει link με το Facebook jobs bookmark.
Από τη σελίδα της επιχείρησής σας, μπορείτε να δείτε όλα τα τρέχοντα job post σας στο Facebook, κάνοντας κλικ στην καρτέλα ‘Jobs’ στην αριστερή πλευρά.
Τώρα το μόνο που μένει είναι να καθίσετε και να περιμένετε την υποβολή των αιτήσεων! Όταν κάποιος υποβάλλει αίτηση για τη δουλειά σας, θα λάβετε μια ειδοποίηση στο Facebook και εάν έχετε ρυθμίσει τις ειδοποιήσεις μέσω email, θα λάβετε και email.
Θέλετε κάτι περισσότερο; Έχουμε ιδέες για το πως να καλυτερεύσετε τα job postings σας, έτσι ώστε να ξεχωρίζουν στους ταλαντούχους υποψηφίους.
4 στρατηγικές για να ξεχωρίσει το Job Post σας.
Στο τέλος του 2019, υπήρχαν πάνω από 7,3 εκατομμύρια θέσεις εργασίας στην Αμερική - περίπου 1,4 εκατομμύρια περισσότερες από τον αριθμό των ατόμων που αναζητούσαν εργασία. Για να βεβαιωθείτε ότι τα Facebook job postings σας θα ξεχωρίζουν σε αυτήν την πολυσύχναστη αγορά, λάβετε υπόψη αυτές τις τέσσερις βασικές τακτικές.
- Σύντομο και απλό.
Επειδή το Facebook επιτρέπει 5.000 χαρακτήρες στην περιγραφή της θέσης σας, δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους χρησιμοποιήσετε όλους. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη του LinkedIn δείχνει ότι οι θέσεις εργασίας με 300 λέξεις ή λιγότερο είχαν πολύ υψηλότερα ποσοστά αιτήσεων από αυτές με περισσότερες.
Για να μειώσετε τον αριθμό λέξεων, εστιάστε στα μέρη της εργασίας που ενδιαφέρουν πραγματικά τους υποψήφιους, όπως η αποζημίωση και τα απαιτούμενα προσόντα. Δώστε αυτές τις πληροφορίες άμεσα και με σαφήνεια καθώς και με επιπλέον λεπτομέρειες πέρα από τα βασικά.
Οι υποψήφιοι θέλουν να μάθουν σε τι ακριβώς κάνουν αίτηση, αλλιώς μπορεί να μην υποβάλουν. Διατηρήστε τη θέση εργασίας σας σύντομη και απλή, ώστε να μην υπάρχει σύγχυση.
- Προσθέστε μια εικόνα.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα οπτικό μέσο και τα post με φωτογραφίες έχουν αποδειχθεί ότι έχουν καλύτερη απόδοση από τα post κειμένου. Οι θέσεις εργασίας δεν αποτελούν εξαίρεση. Επιπλέον, οι υποψήφιοι έχουν καταστήσει σαφές ότι θα προτιμούσαν να δουν φωτογραφίες. Σε μια έρευνα για πιθανούς αιτούντες εργασίας, το 51% είπε ότι μια εικόνα θα τους έκανε να ενδιαφερθούν περισσότερο για ένα job post.
Επιλέξτε μια εικόνα που σχετίζεται με την επιχείρησή σας, όπως μια εικόνα των προϊόντων σας, της εταιρείας ή της ομάδας σας. Αυτή η πιτσαρία επέλεξε εντυπωσιακές φωτογραφίες φαγητού για το Facebook job post της.
Οι αναρτήσεις εργασίας σε άλλους ιστότοπους ενδέχεται να μην έχουν συνήθως εικόνες, αλλά όπως μπορείτε να δείτε στο παραπάνω παράδειγμα, οι φωτογραφίες ταιριάζουν πολύ στις Facebook job postings. Κάνουν τη θέση πιο εντυπωσιακή και βοηθούν τους πιθανούς υποψηφίους να οραματιστούν πώς θα είναι η δουλειά.
- Κάνετε Share το Post σας.
Με την ανάρτηση του post σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να το μοιραστείτε οργανικά, αντί να βασίζεστε μόνο σε πληρωμένες διαφημίσεις.
Ξεκινήστε κοινοποιώντας την ανάρτηση στην προσωπική σας σελίδα στο Facebook. Έτσι όλοι οι φίλοι σας μπορούν να δουν και να μοιραστούν το post, ακόμα κι αν δεν έχουν κάνει like στην σελίδα της εταιρείας σας.
Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους σας να μοιραστούν επίσης το post με τα δίκτυά τους. Εάν είστε φίλοι με τους υπαλλήλους σας στο Facebook, μπορείτε να τους στείλετε μια πρόσκληση για να κάνουν share το post . Εάν όχι, θα μπορούσατε να στείλετε το link μέσω email.
Λάβετε υπόψη ότι το σωστό timing επηρεάζει το reach του post σας. Το LinkedIn προτείνει ότι η αρχή της εβδομάδας είναι η καλύτερη στιγμή για δημοσίευση, οπότε δοκιμάστε να πειραματιστείτε με την ώρα του post για να δείτε τι αποδίδει τον υψηλότερο αριθμό αιτούντων.
- Boost το Post σας.
Ενώ έχουν μεγάλη αξία τα οργανικά post, μερικές φορές χρειάζεται λίγος χρόνος για να δείτε αποτελέσματα. Εάν θέλετε να αυξήσετε γρήγορα το reach της ανάρτησής σας, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε πληρωμένες διαφημίσεις στο Facebook. Κάνοντας Boost ένα post, σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε ορισμένες από τις δυνατότητες στόχευσης του Facebook. Μπορείτε να καθορίσετε λεπτομέρειες σχετικά με το επιθυμητό κοινό σας και το Facebook θα τοποθετήσει το job post σας όπου θα τοποθετούσε και μια διαφήμιση, όπως στα news feed των χρηστών που στοχεύσατε ή στη δεξιά στήλη της αρχικής τους σελίδας.
Η δημιουργία ενός Boost post είναι πολύ εύκολη: απλώς μεταβείτε στη σελίδα της επιχείρησής σας, επιλέξτε το job post και κάντε κλικ στην επιλογή ‘Boost Post’ στο κάτω μέρος. Στη συνέχεια, το Facebook θα σας ζητήσει να επιλέξετε το κοινό, τον προϋπολογισμό και τη διάρκεια, όπως συμβαίνει με μια κανονική διαφημιστική καμπάνια.
Λάβετε υπόψη ότι τα job post υπολογίζονται ως ειδική κατηγορία διαφημίσεων για το Facebook, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα είναι διαθέσιμες όλες οι επιλογές στόχευσης. Για να αποφευχθεί η διάκριση μεταξύ των αιτούντων, για παράδειγμα, το Facebook δεν θα σας επιτρέψει να φιλτράρετε το κοινό ανά φύλο, ηλικία ή ταχυδρομικό κώδικα.
Μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε άλλες μεθόδους στόχευσης του Facebook, όπως τα ενδιαφέροντα.
Κατά γενικό κανόνα, δεν θέλετε να περιορίσετε υπερβολικά τη στόχευσή σας. Αυτό θα περιορίσει τον αριθμό των ατόμων που μπορούν να δουν το job post σας και όλο το θέμα του boosting είναι να επεκτείνει την προσέγγιση χρηστών.
Αφού κάνετε το boost, το Facebook θα το αντιμετωπίσει σαν διαφημιστική καμπάνια και θα χρησιμοποιήσει ad placements για να επεκτείνει το reach του post σας, ώστε να το βοηθήσει να το δουν όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα.
Χρησιμοποιήστε αυτές τις στρατηγικές για να αξιοποιήσετε τη δύναμη του Facebook για να προσελκύσετε όσο το δυνατόν περισσότερους υποψηφίους.
Προσοχή!!! Πριν ξεκινήσετε την διαφήμιση βεβαιωθείτε ότι όλα όσα θέλετε είναι σωστά, καθώς μόλις ξεκινήσει η διαφήμιση ή είναι σε preview δεν μπορείτε να κάνετε edit πλέον το ποστ σας στο Facebook, παρά μόνο να το σβήσετε και να κάνετε καινούργιο!
Βρείτε κορυφαίους υποψηφίους με τα Facebook Job Postings.
Το Facebook έχει κάνει πολύ εύκολη την δημοσίευση εργασίας στη σελίδα της επιχείρησής σας και σας δίνει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα παραδοσιακά site εύρεσης εργασίας, όπως μεγαλύτερη προσέγγιση χρηστών και μια απλή διαδικασία υποβολής αιτήσεων.
Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να φτιάξετε τα Facebook job postings. Αφού ρυθμιστούν, μπορείτε εύκολα να τα κάνετε share ή boost , για να προσεγγίσετε μεγαλύτερο αριθμό πιθανών υποψηφίων.
Αφού ακολουθήσετε τις συμβουλές μας σε αυτόν τον οδηγό, επικεντρωθείτε στην εύρεση του καλύτερου υποψήφιου.
Παραμείνετε ενεργεί σε όλη τη διαδικασία — ενημερώστε τους υποψηφίους ότι λάβατε την αίτησή τους. Εάν δεν πάρουν τη δουλειά, ευχαριστήστε τους για την υποβολή της αίτησής τους και ενθαρρύνετέ τους να ελέγξουν ξανά την σελίδα σας για άλλες θέσεις εργασίας στο μέλλον.
Σε τελική ανάλυση, δεν υπάρχει λόγος να αποξενώσετε έναν πιθανό μελλοντικό υποψήφιο εργαζόμενο (ή και πελάτη!), μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν κατάλληλοι για αυτή τη δουλειά.
Ποια είναι η καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Facebook το 2020;
Πώς να τρέξετε ένα πετυχημένο διαγωνισμό στο Instagram (Giveaway)
Στρατηγικές Instagram Engagement για να κατακτήσετε τον αλγόριθμο.
Οι διαστάσεις των Instagram Stories και γιατί είναι τόσο σημαντικές.
Daily Instagram Hashtags, που πρέπει να τα χρησιμοποιείτε στα Social Media.
![]() |
![]() |
![]() |
Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας | Επικοινωνείστε μαζί μας | Κεντρική Σελίδα |
πηγή: adespresso
Comments
- No comments found
Leave your comments