Οδηγός για τα Ad Types και τα Formats διαφημίσεων του Pinterest.
Εμφανίσεις: 1764

Πως να φτιάξεις τις διαφημίσεις σου για το Pinterest.

Promoted Pins

Οι Promoted Pins είναι ένα μόνο παράδειγμα των τύπων διαφημίσεων που μπορείτε να τρέξετε στο Pinterest.  

Υπάρχουν επίσης:  

- Promoted App Pins.

- Promoted videos.

Ας τα εξετάσουμε πιο αναλυτικά.  

Promoted App Pins.

Αυτά μοιάζουν με τα Promoted Pins, αλλά η διαφορά είναι ότι οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν apps απευθείας από το Google Play και το App Store.

 

Αυτές οι Pinterest ads περιλαμβάνουν ένα κουμπί download που συνδέει τους χρήστες απευθείας με το Google Play ή το App Store, ώστε οι χρήστες να μπορούν να μάθουν περισσότερα για το  προϊόν προτού το κατεβάσουν.   

Όταν δημιουργείτε μια καμπάνια Promoted App Pin, επιλέξτε "App Install" ως τον στόχο της καμπάνιας σας.  

Το όφελος των Promoted App Pins είναι η πρόσθετη έκθεση που λαμβάνει η εφαρμογή σας σε ένα διαφορετικό κοινό. Το ογδόντα τοις εκατό του traffic του Pinterest προέρχεται από mobile devices, γεγονός που βελτιώνει τις πιθανότητες download από τους χρήστες όσο κάνουν browsing.

Promoted videos.

Αυτές οι Pins έχουν την μορφή σύντομων βίντεο - 30 έως 90 δευτερολέπτων - που μπορούν να παρακολουθήσουν οι χρήστες και προβάλλουν το brand και τα προϊόντα σας.  

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε standard width βίντεο που έχουν το ίδιο μέγεθος με τις Pins, είτε max width βίντεο που είναι το μέγεθος δύο Pin. Και οι δύο τύποι βίντεο παίζονται αυτόματα όταν τουλάχιστον το ήμισυ της διαφήμισης είναι ορατό.       

Αυτός ο τύπος διαφήμισης είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος. Το βίντεο κάνει τους χρήστες να σταματήσουν το scrolling, πράγμα που βελτιώνει τις πιθανότητές να αγοράσουν κάτι.    

Οδηγός χρήσης εικόνων στο Pinterest.

Το Pinterest είναι ένα εργαλείο οπτικής αναζήτησης, το οποίο σημαίνει ότι όταν οι χρήστες αναζητούν περιεχόμενο, τα αποτελέσματα εμφανίζονται ως εικόνες αντί κειμένου. Αυτό είναι χρήσιμο επειδή οι χρήστες μπορούν να βρουν ακριβώς αυτό που ψάχνουν με λιγότερη προσπάθεια.

Η αναζήτηση λειτουργεί με δύο τρόπους στο Pinterest. Πρώτον, οι χρήστες μπορούν να πληκτρολογήσουν αυτό που ψάχνουν στη γραμμή αναζήτησης Pinterest:

Ή να χρησιμοποιήσουν το Google:


Όταν εμφανιστούν οι σχετικές Pins, οι χρήστες μπορούν να κάνουν scroll και κλικ στις Pins, μέχρι να βρουν ακριβώς αυτό που ψάχνουν.  

Ο άλλος τρόπος αναζήτησης είναι με το feature " Shop the Look Pins" - το οποίο θα εξερευνήσουμε περισσότερο πιο μετά. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε ένα Pin, υπάρχει ένα εικονίδιο αναζήτησης στην κάτω δεξιά γωνία της Pin:   

Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτό, ένα τμήμα του Pin γίνετε highlighted ώστε οι χρήστες να μπορούν να το κάνουν reposition οπουδήποτε πάνω στην Pin για να βρουν περισσότερες παρόμοιες εικόνες.  

Δυνατές, υψηλής ποιότητας εικόνες αποτελούν ζωτικό μέρος του Pinterest, οπότε παρακάτω είναι μερικές συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου, καθώς επιλέγετε ποιες από αυτές θα χρησιμοποιήσετε. Υπάρχει μια αυξανόμενη ποσότητα οπτικού περιεχομένου στο Pinterest και ο μόνος τρόπος που οι χρήστες θα ασχοληθούν με τις δικές σας είναι αν οι εικόνες σας ξεχωρίζουν. 

Τι πρέπει να ξέρετε:

- Χρησιμοποιήστε φωτεινά, ζεστά χρώματα όπως το κόκκινο, το πορτοκαλί και το καφέ για να αυξήσετε τον αριθμό των κλικ που λαμβάνουν οι Pins σας. Επίσης, οι εικόνες με color saturation 50% - η ένταση χρώματος της εικόνας - παίρνουν 10 φορές περισσότερα repins σε σχέση με τις εικόνες με περισσότερο saturation.

- Χρησιμοποιήστε εικόνες που είναι ελαφρές και ευάερες. Οι εικόνες με medium φωτισμό παίρνουν 20 φορές περισσότερα repins από τις πιο σκούρες εικόνες.

- Φωτογραφίστε close-ups του προϊόντος σας. Είναι πιο εύκολο για τους χρήστες να βλέπουν ζουμαρισμένες εικόνες, επειδή ένα υπερβολικά μεγάλο κενό τις κάνει να χάνονται με τις άλλες εικόνες γύρω τους.    

- Χρησιμοποιήστε τον κανόνα των τρίτων. Όταν διαιρείτε τις εικόνες σας σε τρίτα κατά μήκος του κάθετου και του οριζόντιου άξονα, βεβαιωθείτε ότι το μεγαλύτερο μέρος της εικόνας βρίσκεται είτε στο πάνω είτε στο κάτω τρίτο του πλαισίου ή στα δεξιά ή στα αριστερά. Οι εικόνες με αυτή τη σύνθεση είναι πιο ελκυστικές στο μάτι από τις εικόνες που κάθονται ακριβώς στη μέση.

- Αφήστε λίγο χώρο για κείμενο. Η Pin σας θα ξεχωρίζει περισσότερο και θα κερδίσει περισσότερα repins εάν υπάρχει κάποιο κείμενο. Αντί να βάλετε το κείμενο να πέφτει πάνω στην εικόνα σας, κάντε crop και shift την εικόνα, ώστε να υπάρχει χώρος για το κείμενο και η εικόνα να είναι ορατή.  

Τώρα έχετε τη διαφήμισή σας, εικόνες που ξεχωρίζουν και έχετε κάνει σαφές στους χρήστες τι προσφέρετε και τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια.

Πώς να χρησιμοποιήσετε το κείμενο για να λάβετε περισσότερα κλικ.

Γνωρίζουμε ότι οι εικόνες είναι η βάση των promoted pins. Χρειάζεστε την εικόνα (ή το βίντεο!) για να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών επειδή πρόκειται για μια οπτική πλατφόρμα.

Μην κάνετε το λάθος να σκέφτεστε ότι το κείμενο δεν έχει σημασία.

Όταν πρόκειται για Promoted Pins, το κείμενο πρέπει να υποστηρίζει την pin και να εξηγεί γιατί οι χρήστες θα πρέπει να κάνουν κλικ, όπως και το κείμενο στις διαφημίσεις βίντεο στο Facebook. Σίγουρα, το βίντεο πρέπει ιδανικά να είναι αρκετό από μόνο του, αλλά το κείμενο σας δίνει την ευκαιρία να πείσετε τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν.      

Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ενσωματώσετε κείμενο στις Promoted Pin σας καμπάνιες, για να αυξήσετε τα κλικ και τα conversions:


Χρησιμοποιήστε εργαλεία text overlay για να προσθέσετε κείμενο.

Δεν υπάρχει εδώ κανόνας 20% όπως στο Facebook, οπότε ενώ θέλετε να ξεχωρίζει η εικόνα ή το βίντεο από μόνο του, η χρήση πρόσθετου κειμένου είναι μια καλή επιλογή. Οποιαδήποτε εργαλεία text overlay μπορούν να σας βοηθήσουν και σας δίνουν την ευκαιρία να εξηγήσετε ακριβώς τι μπορείτε να προσφέρετε με έναν branded, οπτικά ελκυστικό τρόπο. Μιλώντας από εμπειρία, οι χρήστες είναι πιο πιθανό να παρατηρήσουν το κείμενο σε μια εικόνα από το κείμενο στο caption, με την πρώτη ματιά.

   

Εξετάστε τη χρήση text overlay για να προσθέσετε ένα κουμπί CTA στην εικόνα.

Είναι αυτονόητο ότι εάν οι χρήστες κάνουν κλικ σε οποιοδήποτε σημείο της εικόνας, η pin θα τους μεταφέρει στον προορισμό που έχετε επιλέξει.

Όμως, γνωρίζουμε ότι τα κουμπιά CTA είναι ισχυρά εργαλεία και απλά το να τα έχετε ορατά στην εικόνα μπορεί να ενθαρρύνει τους χρήστες να τα πατήσουν.     

Αυτό μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω παράδειγμα, όπου αυτό το απλό CTA "Buy Now" εξηγεί στους χρήστες τι θα συμβεί όταν κάνουν κλικ στο pin.  

 

Ενσωματώστε λέξεις-κλειδιά στο caption του Pin σας.

Αυτό είναι μια καλό best practice για το οργανικό μάρκετινγκ στο Pinterest επειδή μπορεί να σας βοηθήσει να εμφανιστείτε σε περισσότερες αναζητήσεις, αλλά είναι επίσης καλό και για τις PPC εκστρατείες. Όταν οι χρήστες βλέπουν την λέξη-κλειδί που έχουν αναζητήσει στο caption της pin σας, δηλώνει ότι η αναζήτησης τους ευθυγραμμίζεται με αυτό που προσφέρετε. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε και να πάρετε κλικ γρήγορα.   

Pinterest analytics: Μαθαίνοντας τα βασικά.  

Τώρα πρέπει να παρακολουθήσετε την επίδοση των διαφημίσεων σας.  

Για να το κάνετε αυτό, κατευθυνθείτε στον Ads Manager dashboard και κάντε κλικ στον σύνδεσμο Analytics:

Από το dashboard, μπορείτε να δείτε όλες τις καμπάνιες που έχετε τρέξει, πόσες φορές οι διαφημίσεις εμφανίστηκαν, αποθηκεύτηκαν, έγιναν clicked και liked.  

 

 

Αν θέλετε να δείτε ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την επίδοση των Pin σας, κάντε κλικ στο "More" σε κάθε graph στην κορυφή του dashboard. Για παράδειγμα, εάν κάνετε κλικ στον πίνακα "People you reach", θα δείτε πόσοι χρήστες είδαν τις διαφημίσεις σας και πόσοι έκαναν κλικ στις τελευταίες 7, 14 και 30 ημέρες.    

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ακόμη και το engagement με την πάροδο του χρόνου, για να μάθετε από πού προέρχεται το κοινό σας και ποια είδη περιεχομένων είναι πιο πιθανό να τους ενδιαφέρουν. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας, ώστε να αποκτήσετε καλύτερο engagement και conversion rate.

Πώς να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεων στο Pinterest με Buyable Pins.

Στο όχι πολύ μακρινό παρελθόν, οι χρήστες απολάμβαναν το γεγονός ότι η οπτική αναζήτηση, τους διευκόλυνε να βρουν τα προϊόντα που αναζητούσαν. Ωστόσο, η εμπειρία του πελάτη ήταν αποσυνδεδεμένη επειδή κάθε φορά που ένας χρήστης έβρισκε ένα προϊόν που του άρεσε, έπρεπε να εγκαταλείψει την πλατφόρμα για να το αγοράσει.

Η απάντηση του Pinterest ηταν η εισαγωγή των Buyable Pins -γνωστές και ως Shop the Look Pins. Αυτές είναι Pins που επιτρέπουν στους χρήστες να αγοράζουν απευθείας από μία Pin, χωρίς ποτέ να αφήνουν το Pinterest.   

 

Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις Buyable Pins, πώς να τις χρησιμοποιήσετε και πώς επηρεάζουν τις διαφημίσεις σας στο  Pinterest. 

Τι είναι οι Buyable Pins του Pinterest;

Οι Buyable Pins του Pinterest είναι ένας απλός, γρήγορος και ασφαλής τρόπος για τους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές χωρίς να φεύγουν από το Pinterest.

Οι Buyable Pins έχουν μια μπλε ετικέτα "Buy It" που εμφανίζεται ακριβώς δίπλα στο κόκκινο κουμπί "Save" των Pins. Οι χρήστες μπορούν να δουν την τιμή του προϊόντος και να προχωρήσουν στο checkout όταν αποφασίσουν να το αγοράσουν - όλα αυτά όσο βρίσκονται στο Pinterest.  

 

Αν θέλατε να έχετε έναν τρόπο να αυξήσετε τα impulse buys, οι Buyable Pins είναι η απάντηση. Καθώς οι χρήστες περιηγούνται στο Pinterest, δημιουργούν boards και παίρνουν ιδέες, θα μπορούν να δουν το προϊόν σας, την τιμή και να το αγοράσουν όλα με μερικά γρήγορα κλικ στο κινητό τους. Δεν χρειάζεται καν να επανεισάγουν τα στοιχεία πληρωμής τους κάθε φορά που αγοράζουν, καθιστώντας τη διαδικασία γρήγορη και άμεση - προτού να το ξανασκεφτούν και μετανιώσουν την αγορά.      

Με τη βοήθεια του Shopify, του BigCommerce και του Salesforce Commerce Cloud, οι Buyable Pins στο Pinterest έχουν γίνει συνηθισμένες. Από τα 175 δισεκατομμύρια Pins στην πλατφόρμα, όλο και περισσότερα Brands επιλέγουν να προσφέρουν Buyable Pins.     

Πώς το Pinterest διατηρεί τις πληροφορίες των αγοραστών ασφαλείς.

Το Pinterest προσφέρει στους χρήστες ένα απλό, γρήγορο και ασφαλές checkout σχεδιασμένο ειδικά για χρήστες κινητών τηλεφώνων.

Συνήθως, τα checkouts και οι αγορές στο κινητό μπορεί να είναι δύσκολες και περιπλοκές, οπότε το Pinterest άλλαξε την εμπειρία.  

Το Pinterest δεν αποθηκεύει τις οικονομικές πληροφορίες των αγοραστών - ένα secure checkout αποστέλλει τις πληροφορίες πληρωμής απευθείας στον προμηθευτή.

Το Apple Pay είναι μια επιλογή για τους χρήστες να κάνουν αγορές με ασφάλεια στις Buyable Pins και η Braintree εργάζεται στο παρασκήνιο για να βοηθήσει με άλλες μεθόδους ασφαλών πληρωμών.

 

Γιατί οι Buyable Pins του Pinterest αλλάζουν τα δεδομένα.

Το Pinterest, στον πυρήνα του, είναι ένα συναρπαστικό - και εθιστικό - μείγμα δημιουργίας wishlist, window shopping και recipe hunting. Όταν πρόκειται για τη δημιουργία boards με στόχο την πώληση προϊόντων, η Buyable Pin λειτουργεί ως ισχυρό εργαλείο. Φανταστείτε μόνο τα έσοδα που θα μπορούσαν να αποφέρουν μόνο τα Χριστούγεννα, όταν οι άνθρωποι αναζητούν απεγνωσμένα το δώρο της τελευταίας στιγμής.

Η Flyaway Bluejay, ένα κατάστημα e-commerce που ειδικεύεται σε προϊόντα artisan, χρησιμοποίησε Buyable Pins για να στοχεύσει χρήστες του Pinterest οι οποίοι δεν ήταν εξοικειωμένοι με το brand.

Τα αποτελέσματα αυτής της προσέγγισης έδειξαν ότι οι Buyable Pins είχαν άμεσο αντίκτυπο στην αύξηση των πωλήσεων και των leads. Συγκεκριμένα:  

 

Το τέλειο με αυτό το πείραμα - εκτός από το να επιτρέπεται στους χρήστες να αγοράζουν απευθείας στο Pinterest - οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να ψωνίζουν στο Pinterest αφού αγοράσουν κάτι. Υπάρχει λιγότερος κίνδυνος να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα και να μην επιστρέψουν,  σε σχέση με το να τους στέλνεις σε ένα εξωτερικό site για να ολοκληρώσουν την αγορά τους.   

Τα οφέλη για τους εμπόρους είναι τεράστια. Και ένα από τα μεγαλύτερα και καλύτερα στοιχεία των Buyable Pins: Το Pinterest δεν λαμβάνει τίποτα από τις πωλήσεις σας. Δεν υπάρχει προμήθεια. Κρατάτε κάθε δολάριο από τις πωλήσεις που κάνετε από τις Buyable Pins. Αν και αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον αν οι Buyable Pins γίνουν τρομερά επιτυχημένες, τώρα οι έμποροι τις χρησιμοποιούν χωρίς κανένα μειονέκτημα. 

Αλλαγές που θα βελτιώσουν την απόδοση των διαφημίσεών σας στο Pinterest.

Καθώς το Pinterest συνεχίζει να αναπτύσσεται, τα features που προσφέρει αναπτύσσονται επίσης. Ας δούμε μερικές από τις πρόσφατες ενημερώσεις που κάνουν πιο εύκολη τη διαφήμισή σας στο Pinterest. Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, τα ακόλουθα updates σας βοηθούν να βελτιώσετε την απόδοση της διαφήμισής σας (δηλαδή περισσότερα κλικς, Pins, αγορές κτλ.): 

Product Pins.

Οι Shoppable Pins έχουν πλέον ενημερωμένες τιμές και πληροφορίες για το stock. Έτσι, όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στην κόκκινη ετικέτα αναζήτησης σε μία από τις Pins σας, μπορούν να δουν το κόστος και τον αριθμό stock των προϊόντων .  

Η εμφάνιση των περισσότερων πληροφοριών στις Pins δημιουργεί μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης, ώστε οι χρήστες να είναι πιο πιθανό να αγοράσουν τώρα, αντί να επιστρέψουν αργότερα μόνο και μόνο για να το ξεχάσουν.    

 

Οι Product Pins αντικαθιστούν σιγά σιγά τις Buyable Pins έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να κάνουν τις αγορές τους σε retailer sites. Η Pinterest πραγματοποιεί πειράματα σχετικά με αυτό το νέο feature και έχει διαπιστώσει ότι "τα κλικ στα προϊόντα σε retail sites έχουν αυξηθεί κατά 40%." 

Shopping Recommendations.

Οι Style και Home Pins περιλαμβάνουν τώρα μια ενότητα με recommendations προϊόντων κάτω από κάθε Pin που ο χρήστης βρίσκει:

Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτήν την feed, θα βρουν περισσότερες shoppable Pins σχετικές με την αρχική τους αναζήτηση. Βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται χρησιμοποιώντας εικόνες υψηλής ποιότητας που προσελκύουν το κοινό σας - καταρχάς, πρέπει να κατανοήσετε ποια features του προϊόντος αναζητούν και χρησιμοποιήστε εικόνες που τα προβάλλουν - μην ξεχνάτε να ενσωματώνετε τις λέξεις-κλειδιά που αναζητά το κοινό σας.   

Pause Campaign feature.

Πλέον μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις χωρίς να χρειάζεται να τις εκκινήσετε αμέσως. Αυτό σας βοηθά να προγραμματίσετε και να προετοιμαστείτε για εκστρατείες εκ των προτέρων, έτσι ώστε να μην τρέχετε να δημιουργείτε διαφημίσεις στα γρήγορα.    

Μπορείτε να δημιουργήσετε εκ των προτέρων καμπάνιες και ad groups και να τις υποβάλετε για review μόλις είστε έτοιμοι.

Placement options.

Τώρα έχετε την ευελιξία να επιλέξετε πού να προωθήσετε τις διαφημίσεις σας. Γνωρίζετε καλύτερα το κοινό σας, που περνούν το χρόνο τους στο Pinterest και πώς ψάχνουν μέσα σε αυτό.

 Επιλέξτε αν θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας στο Pinterest ενώ οι χρήστες περιηγούνται στο site ή όταν κάνουν αναζήτηση. Με βάση το είδος του κοινού που επιλέγετε, η τοποθέτηση, σας δίνει περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσετε τους σωστούς χρήστες. 

Analytics.

Οι αναβαθμίσεις στον analytics dashboard σημαίνουν ότι μπορείτε να : 

- Παρακολουθήσετε πόσο καλά αποδίδουν οι διαφημίσεις σας και να κάνετε προσαρμογές σε μελλοντικές διαφημίσεις.  

- Προσδιορίσετε και να φέρετε awareness στις pins σας με τις καλύτερες επιδόσεις.  

- Χρησιμοποιήσετε τον αριθμό μηνιαίων views σας για να δείτε πόση επιρροή έχετε.

Ας δούμε παραδείγματα για το πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις διαφημίσεις στο Pinterest για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. 

Πώς οι επιχειρήσεις B2B χρησιμοποιούν τις διαφημίσεις του Pinterest στην digital marketing στρατηγική τους.

Παρόλο που δεν ανήκει τυπικά στα social media, το Pinterest γίνεται γρήγορα ο χώρος όπου οι χρήστες κάνουν τις αγορές τους, αντί σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter. Σε μια έρευνα που πραγματοποίησε η Cowen and Company, η δεύτερη πιο δημοφιλής δραστηριότητα στο Pinterest είναι τα ψώνια - με το browsing Pins να είναι η δημοφιλέστερη δραστηριότητα. Καμία άλλη πλατφόρμα δεν φτάνει κοντά στην κυριαρχία που έχει το Pinterest στο χώρο του retail. 

Παρόλο που το Pinterest δεν έχει το ίδιο reach με άλλες πλατφόρμες, το 93% των χρηστών χρησιμοποιεί το Pinterest για να προγραμματίσει αυτό που θα αγοράσει. Επιπλέον, το 63% των millennial χρησιμοποιεί το Pinterest για να ανακαλύψει νέα brands και προϊόντα να δοκιμάσει. Αλλά τι γίνεται αν είστε επιχείρηση B2B; Τα οφέλη για τους αγοραστικούς πελάτες είναι ξεκάθαρα, αλλά τι γίνεται με τη χρήση διαφημίσεων στο Pinterest για εταιρικούς πελάτες; Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για τα μεγάλα B2B brands να χρησιμοποιήσουν το Pinterest για να συνδεθούν με το ακροατήριό τους. 

Case Study: VISA – Promoted Video ads.

Επί του παρόντος, μόνο 1 στα 4 B2B brands χρησιμοποιούν το Pinterest. Αυτό προσφέρει στα μεγάλα brands μια τεράστια ευκαιρία για να αυξηθεί η εμβέλειά τους, επειδή δεν υπάρχει πολύς ανταγωνισμός.   

Η VISA είναι ένα παράδειγμα μιας εταιρείας B2B που χρησιμοποιεί διαφημίσεις στο Pinterest. Στη συγκεκριμένη διαφήμιση, οι χρήστες μπορούν να δουν πόσο εύκολο είναι να κλείσουν πτήσεις με VISA:

Οι εταιρείες που αναζητούν εύκολους τρόπους για να κλείσουν ταξίδια για τους υπαλλήλους τους θα πετύχουν την διαφήμιση όταν κάνουν scroll στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο του Pinterest. Αυτή η συγκεκριμένη διαφήμιση διαρκεί μόνο 12 δευτερόλεπτα, αλλά αρκεί για να δείξει στους θεατές πώς η VISA λύνει ένα πρόβλημα και το κάνει και γρήγορα.  

Πριν δημιουργήσετε τη διαφημιστική σας καμπάνια, χρησιμοποιήστε τον analytics dashboard για να δείτε ποιες από τις Pins σας έχουν τα περισσότερες repins και shares. Πώς οι Pins σας αποδίδουν από μόνες τους, χωρίς κανένα boost, σας λέει πόσο καλά θα αποδώσουν μπροστά σε ένα μεγάλο ακροατήριο.     

Μετατρέψτε αυτές τις Pins σε διαφημίσεις Promoted Video, δημιουργώντας σύντομα βίντεο explainers.

Συμβουλές διαφήμισης για επιχειρήσεις B2B.

Δημιουργήστε boards που θα αρέσουν στο κοινό σας.

Τα Pinterest boards συγκεντρώνουν μαζί περιεχόμενο με το ίδιο θέμα. Για παράδειγμα, το DAVIDsTEA - το οποίο έχει εταιρικές συνεργασίες - κατηγοριοποιεί τα boards του με βάση τα εποχιακά τσάγια, το μαγείρεμα με τσάι, τα κοκτέιλ με τσάι και πολλά άλλα. Τα boards του DAVIDsTEA είναι προσεκτικά  συναρμολογημένα για να συμπεριλάβουν τους τύπους πληροφοριών που θα αρέσει στο κοινό τους. Εκτός από τη δημιουργία φοβερών board, βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδέσει όλο το περιεχόμενο των board σας στο website σας ή σε μια landing page.  

  

Ανεβάστε την οπτική ποιότητα. 

Το Pinterest έχει να κάνει με τα γραφικά. Από τα infographics, τα charts, τους advice guides, το brand σας θα πρέπει να αυξήσει το οπτικό περιεχόμενο για να φτάσει στο κοινό σας. Η General Electric (GE) είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας εταιρείας που χρησιμοποιεί το Pinterest για να αναδείξει τα προϊόντα της. Η GE διαθέτει ένα board που ονομάζεται "Badass Machines", το οποίο απεικονίζει διάφορες τεχνολογίες που παράγει η εταιρεία.  Παραδείγματα περιλαμβάνουν αιολικά μηχανήματα, μηχανές αεροπορίας και άλλα. Ενώ κάθε εταιρεία μπορεί να δημοσιεύσει φωτογραφίες των προϊόντων της, η GE κάνει τα πράγματα λίγο διαφορετικά: Δημοσιεύουν οπτικά εκπληκτικές εικόνες που είτε φιλτράρονται μέσω ενός προγράμματος επεξεργασίας είτε λαμβάνονται από μια ενδιαφέρουσα γωνία. Ο συνδυασμός των δύο ανεβάζει την σελίδα της στο Pinterest, προωθώντας παράλληλα το brand της με έναν μοντέρνο καινούργιο τρόπο. Αυτό μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε οργανισμός B2B, ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία.  

Βάλτε ένα πρόσωπο στην οργάνωσή σας.

Μερικές φορές το κοινό σας θέλει να μάθει περισσότερα για εσάς, τις διαδικασίες σας και τα επιτεύγματά σας πριν να συνδεθούν ή να δεσμευτούν. Παρόλο που μπορείτε να δείξετε ποιοι είστε σε πλατφόρμες όπως το Facebook, οι μελέτες δείχνουν ότι οι χρήστες του Pinterest ξοδεύουν λίγο περισσότερο χρόνο στην πλατφόρμα σε σύγκριση με το Facebook - 34 λεπτά έναντι 33 λεπτών. Όταν έχετε μια πιο υποστηρικτική βάση οπαδών, θα πρέπει να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας με τέτοιο τρόπο, που να σας κάνει ποιο relatable. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να προωθήσετε την εταιρική σας κουλτούρα ή ένα νέο πρόσωπο στον οργανισμό σας. Χρησιμοποιήστε το Pinterest για να μοιραστείτε αυτές τις πληροφορίες. Το Wistia, ένα εργαλείο φιλοξενίας βίντεο, μοιράζεται περιεχόμενο όπως τα κατοικίδια των υπαλλήλων της εταιρείας και σκηνές από τα παρασκήνια της ετήσιας εκδήλωσης WistiaFest.    

 

Εστιάστε στις τάσεις.


Χρησιμοποιήστε το Pinterest για να δείτε τα trends ή τα patterns  που συμβαίνουν στον κλάδο σας και δείτε τι βήματα πρέπει να κάνετε με βάση αυτές τις τάσεις. Η προώθηση των industry trends στο Pinterest δίνει στο κοινό σας διαφορετικές προοπτικές στις τρέχουσες στρατηγικές τους και τι μπορείτε να κάνετε για να τους βοηθήσετε. Για παράδειγμα, η IBM έχει ένα board με την επωνυμία "Tech in Healthcare", το οποίο δείχνει πώς τα διαφορετικά types of data τους βοηθούν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις.  

Πώς οι μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις διαφημίσεις του Pinterest.

Οι διαφημίσεις του Pinterest δεν είναι μόνο για μεγάλες εταιρίες με μεγάλο αριθμό follower και τεράστιο προϋπολογισμό διαφημίσεων. Μικρότερες εταιρείες μπορούν επίσης να ωφεληθούν.  

Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρό, αφοσιωμένο πελατολόγιο στην πλατφόρμα, όπως και οι μεγάλες εταιρίες.  

Πολλοί μπορούν να επωφεληθούν από τη διαφήμιση στο Pinterest, ακόμη και αν δεν ταιριάζουν σε μια προφανή εξειδικευμένη αγορά του Pinterest. Δεδομένου ότι το Pinterest έχει πάρα πολύ επιρροή σε τι αγοράζουν οι χρήστες του, δεν θέλετε να το παραμελήσετε.   

Ας δούμε πώς οι μικροεπιχειρήσεις κατάφεραν να τελειοποιήσουν  την τέχνη των διαφημίσεων του Pinterest για να δημιουργήσουν ισχυρές σχέσεις με τους οπαδούς τους και να πουλήσουν προϊόντα.  

 

NewChic – Promoted Pins

Η Newchic είναι ένας μικρός online fashion retailer. Χρησιμοποιούν διαφημίσεις στο Pinterest για να προωθήσουν τα αξεσουάρ τους όπως πορτοφόλια και κασκόλ:

Αυτές οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν και την λειτουργία "Shop the Look Pin" και συνδέουν τους χρήστες στη σελίδα checkout του προϊόντος:  

Από εδώ, οι χρήστες μπορούν να ολοκληρώσουν την αγορά τους σε λίγα βήματα. Το πλεονέκτημα για τις μικρότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αυτήν την επιλογή είναι η ευκαιρία να αυξήσουν τους πελάτες τους. Θα παρατηρήσετε σε αυτό το παράδειγμα, οι πελάτες έχουν την επιλογή να μοιραστούν το προϊόν στο Pinterest και να λάβουν 8% έκπτωση στην επόμενη αγορά τους.   

Αυτό βοηθά τη Newchic να μπει μπροστά σε χρήστες του Pinterest παρόμοιους με εκείνους που έχουν ήδη αγοράσει από αυτούς και δίνει στους τρέχοντες πελάτες ένα κίνητρο να επιστρέψουν.   

Επιπλέον, οι πελάτες στο site της Newchic μπορούν να αναζητήσουν περισσότερα προϊόντα για μελλοντική αγορά.

 

Συμβουλές διαφήμισης για μικρές επιχειρήσεις.

Βελτιστοποιήστε το εταιρικό σας προφίλ.   

Το Mojo Spa στο Ιλινόις έχει ένα πολύ μοναδικό, ξεχωριστό brand. Φτιάχνει χειροποίητα καλλυντικά σε προσιτή τιμή και η δημιουργός της εταιρείας αποκαλεί τον εαυτό της "Willy Wonka of beauty". Το Pinterest κάνει μια αξιοσημείωτη δουλειά να δείχνει την ιδιαίτερη και ιδιόμορφη φύση του brand, όσο ταυτόχρονα προωθεί τα προϊόντα. Στην περίπτωση που οι χρήστες δεν είναι εξοικειωμένοι με το brand τους, σας δίνουν μια περίληψη του ποιοι είναι στο βιογραφικό τους προφίλ: 

 

Δημιουργία θεματικών board.

Πολλά από τα board της Mojo Spa είναι σαφώς φτιαγμένα για γυναίκες, το οποίο ταιριάζει με το site τους. Τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντος board τους (όπως το Alice in Wonderland) είναι ιδιαίτερα και είναι διαφορετικά από αυτά που θα δείτε από τις περισσότερες άλλες επιχειρήσεις. Αυτές οι συμβουλές δεν αφορούν την πώληση προϊόντων, πρόκειται για την εδραίωση του brand.  Αφού γνωρίζουν ότι αυτό το περιεχόμενο θα είναι ενδιαφέρον για το target audience τους, αυτό ήταν μια έξυπνη κίνηση.  Αυτό τους ξεχωρίζει και είναι σχεδόν σίγουρα μέρος του λόγου που έχουν πάνω από 833.000 followers.     


Μοιραστείτε τη λύση σας.

Η υγεία και η φυσική κατάσταση είναι μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες περιεχομένου στο Pinterest. Το στούντιο της Νέας Υόρκης Kettlebell Kickboxing έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό προφίλ στο Pinterest επειδή κάνουν φανταστική δουλειά που περιγράφει γιατί οι πιθανοί πελάτες πρέπει να έρθουν και να γραφτούν. Εξηγούν το πρόγραμμά τους και γιατί είναι ωφέλιμο με λίγα λόγια. Τα board τους το ενισχύουν αυτό. Για παράδειγμα, το Kettlebell Boxing Board διαθέτει άρθρα και πόρους για το γιατί το πρόγραμμα λειτουργεί τόσο καλά. 

Τελικές σκέψεις

Τώρα είστε έτοιμοι να προσθέσετε το Pinterest στο digital marketing της επιχείρησης σας. Αρχίστε να υπολογίζετε ποιο είναι το κοινό σας και ποιοι τύποι περιεχομένου τους ταιριάζουν. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσετε targeted καμπάνιες και δοκιμάστε διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων.

Θυμηθείτε, δεν χρειάζεται να είστε ένα μεγάλο brand ή να έχετε έναν τεράστιο προϋπολογισμό μάρκετινγκ για να κάνετε τις διαφημίσεις του Pinterest να λειτουργούν για εσάς.  Χρησιμοποιήστε τη δημιουργικότητά σας και τη μοναδικότητα του brand σας για να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας και να κάνετε engage με το target audience σας.  

Αν έχετε μεγαλύτερο brand και σημαντικό προϋπολογισμό, δώστε μεγαλύτερη προσοχή στα trends και τα patterns του κλάδου σας. Όταν προωθείτε industry trends με τις διαφημίσεις του Pinterest, δίνετε στο κοινό σας μια άλλη πλατφόρμα για να ανακαλύψουν εσάς και τα προϊόντα σας.

Pinterest & διαφημίσεις. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεται
Social Media και Google Ads, ποια είναι τα σωστά μεγέθη εικόνων;
Στρατηγικές Instagram Engagement για να κατακτήσετε τον αλγόριθμο.
Τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ και πώς είναι χρήσιμο για τις μικρές επιχειρήσεις;

  

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 πηγή: Adespresso.com

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found